Tuesday, January 13, 2009

Cloudrecruiting

Deze term, trend, buzzword kwam ik een aantal weken geleden tegen op ERE. Veel nieuwe trends, buzzwords en termen zorgen vaak voor verwarring. Deze zeker niet, het wordt uitgebreid toegelicht op Cloudrecruiting.net en is meer dan een powerpoint zoals staat beschreven op de site. Ik geloof in deze ontwikkeling echter met veel van dit soort ontwikkelingen die gaande zijn in onze markt vraag ik me af wanneer bereik je critical mass of het tipping point wanneer is een trend geen trend meer maar hebben we genoeg critical mass of early adopters gevonden en wordt een ontwikkeling dus mainstream.

Dit is natuurlijk heel moeilijk te zeggen en te bepalen soms gaat het snel soms een stuk langzamer, soms wordt het nooit wat en soms ben je te vroeg. Timing is dus alles. Ik ben zeer benieuwd wanneer de Cloudrecruiting trend echt gaat aanslaan.

No comments: