Tuesday, January 20, 2009

Personal Branding

Personal Branding, Personal Branding, Personal Branding...... het is het enige wat ik hoor de laatste tijd in zowel binnen als buitenland. Ongelooflijk hoeveel aandacht het krijgt. Er worden zelfs boeken over geschreven, trainingen gegeven, complete begeleidings- en coaching trajecten worden aangeboden. Wat is het, wat betekent het en wat is de toegevoegde waarde voor de professional of kandidaat?

De links geven een heel goed beeld en is een mooie start. Het heeft volgens mij zeker meerwaarde alleen voor wie.....? Is iedereen er klaar voor, snapt iedereen die meerwaarde. Het is natuurlijk veel meer dan het hebben van een Linkedin of Facebook profiel. Die zijn er genoeg die profielen maar het gaat veel verder volgens mij. Ik ben zeker geen expert maar het houd mij wel bezig.... en dan met name hoe je het onderhoudt.

No comments: